کسب درآمد اینترنتی
نوشته شده توسط : ali

 

کسب در آمد اینترنتی


کسب درآمد از اینترنت امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. کسب در آمد از اینترنت می تواند راه بسیار خوبی برای کاربران باشد تا بتوانند مهارت های خود را در جهت کسب درآمد به کار گیرند. گسترش کامپیوتر و اینترنت در جهان، تغییراتی را در زندگی انسان ها پدید آورده است. با استفاده از اینترنت، لازم نیست برای انجام بسیاری از کارها لباس بر تن کرده و از خانه خارج شوید و ساعت ها راه بپیمایید تا به مقصد رسیده و کارتان را انجام دهید و در نهایتِ خستگی به خانه بازگردید. مشاغل آنلاین و کسب درآمد آنلاین هم پذیرای این تاثیرات بوده اند، فروشندگان و مشتریان بسیار به هم نزدیک شده اند.
با توجه به رشد روز افزون کاربران در ایران و تشنه بودن این کاربران به اطلاعات، ترافیک های روزانه خیابان ها، گرما و یا سرمای طاقت فرسا، مناطقی که از داشتن یک کتابخانه یا فروشگاه مناسب محروم هستند، همه اینها باعث میشود که کسب درآمد از اینترنت سریعتر رشد کند و فرصت بیشتری برای شما ایجاد شود، زیرا افراد نیاز دارند تا راحت تر و بدون دردسر خرید خود را انجام دهند و درگیر مسائلی که گفتیم نشوند.

 

کسب و کار اینترنتی یک گنجینه طلایی محسوب می شود که در ایران هر روز رشد می کند و فرصت های فراوانی ایجاد می کند و شما باید از آن بهره ببرید، امروزه افراد حتی زمانی که می خواهند یک فرش بخرند در اینترنت درباره یک فرش خوب تحقیق می کنند، اگر شما فروشنده یک فرش باشید و وب سایت هم داشته باشید، می توانید از این فرصت استفاده کرده و مورد اطمینان خریدار قرار بگیرید.


کسب درآمد از اینترنت و تجارت آنلاین نسبت به تجارت سنتی دارای امتیازات بسیاری می باشد که در زیر به صورت فهرست وار به چند مورد از مهمترین آن ها اشاره خواهیم کرد:

    امکان راه اندازی کسب و کار با سرمایه بسیار کم و حتی بدون سرمایه.
    عدم محدودیت به مکان و زمان خاص.
    برخورداری از مشتریان فرامنطقه ای و نامحدود و پتانسیل افزایش درآمد تا هزاران برابر کسب و کار های سنتی.
    حذف کاغذ بازی ها و افزایش سرعت در خدمت رسانی که موجب رضایت مشتری می گردد.
    امکان بهره برداری چندین برابری و حتی مادام العمر از هر تلاش موفقیت آمیز.
    امکانات تبلیغاتی گسترده، شرایط جذب مشتریان زیاد با هزینه هایی به مراتب کمتر از هزینه های تبلیغات به شیوه‌ی سنتی را فراهم می سازد.
    افزایش روز به روز گرایش مردم و جامعه به استفاده از خدمات آنلاین.
    ارتباط پیوسته با مشتری.
    کاهش هزینه های مدیریتی و پیشبردی کسب و کار.

کانال با ممبر های زیاد از تبلیغات آن کسب درآمد کنید. شما حتی می توانید با قرار دادن فیلم ها و کلیپ هایی در یوتیوب نیز کسب درآمد آنلاین داشته باشید. اگر دقت کرده باشید قبل از اینکه فیلم مورد نظر شما در یوتیوب نمایش داده شود شما مجبورید یک تبلیغ را حداقل برای 5 ثانیه مشاهده کنید.
اگر مطمئن باشید که ایده مناسبی برای کسب و کار و کسب درآمد از اینترنت انتخاب کرده اید، با انگیزه بالاتری کار خود را ادامه می دهید. با داشتن انگیزه بیشتر، برای موفقیت بیشتر تلاش می کنید و در نهایت «لَیْسَ لِلْإِنْسَانِ إِلَّا مَا سَعَى».

نکته دیگری که باید بگویم این است که لطفا به این دلیل که «فلان کار اشباع شده و دست در کار زیاد شده» از انجام کار مورد علاقه تان امتناع نکنید. در تمام کسب و کارها و مخصوصا کسب و کارهای اینترنتی، اگر خدمات قابل قبولی ارائه دهید و هوشمندانه عمل کنید، مردم از شما خرید خواهند کرد و کسب درآمد از اینترنت عالی خواهید داشت (روش آن را در ادامه برایتان توضیح خواهم داد).
یکی دیگر از مزیت های مهم در کسب و کارهای اینترنتی این است که می توانید به صورت گسترده تر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. توسط ابزارهایی که در اختیار شما است می توانید ارتباط صمیمانه ای را با مخاطبان و مشتریان خود داشته باشید و همین مورد باعث ایجاد رضایت مندی در آن ها می شود. رضایت مندی در مشتریان هم که یعنی فروش چندین برابری!





:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 خرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: